Followers

20111128

tentang mimpi

    dah lama aku tak menulis sekarang pukul 5 pagi still tak tido lagi apatah lagi perut dah berbunyi2...tadi aku baru je lepas baca info tentang mimpi...selalunya mimpi tentang air laut dan ikan....aku dikelilingi ikan-ikan kecil dan 3ekor ikan yu, air yang biru dan tenang apa maksudnya?kalau di tanyakan pada orang tua mereka akan cakap aku akan dapat rezeki yang banyak alhamdullillah kalu betul....ada juga aku mimpi batang kayu yang dipenuhi intan dan permata dan yang terbaru dapat gelang dan cincin permata warna biru gelap(berkilat)dalam info tafsir mimpi maksudnya aku akan kawin?wat?no belum cukup umur lagi nak kawin(seru lah ngok).....hahaha!!!!mungkin aku nak jadi nelayan kot sebab tu asyik dok mimpi pasal ikan dan air laut je huhuhuh!!!!!!!kalau masa di poli dulu lec aku akan tny student apa cita2 diorang bila sampai je turn aku mesti aku jawab nak jadi nelayan ape lagi ada yang teguling2 lah dengar jawpan aku...sebenarnya aku manusia yang tak ada cita2 langsung tapi kalau ada rezeki dalam apa2 bidang aku follow je....nak buat macamne dah nasib badan.....so layan jela k lah aku nak p tido dah lewat sangat nie k bye muah kaliiii
*ada nak komen?