Followers

20111112

Dr Reid dan PHD nya(chapter 1)

pernah dengar perkataan B.A.U atau name yang panjangnya ore panggil behavior analycis unit?. tak pernah?nie nak oyak...mesti tertanya2 kenapa lah aku sebut mende nie well sebab2nya sebab sero nak oyak lah...aku tak tahu sangat pasal nie cume yang aku tahu unit nie tempat orng mempelajari tentang perangai atau kelakuan seseorang atau menganalisis kelakuan penjenayah...pembuatan yang keji terhadap mangsa(termasuklah mbunuh,rogol,dera dll). Kalu baca dalam paper(surat kabar dalam bahasa ore putih) banyak kes2 bunuh,rogol n dera samada keluarga sendiri atau kawan atau orang yang tak dikenali....aku pun gila jugak nie tapi boleh kawal lagi selama 24 tahun idup yang penting aku ingat tuhan!!!!!!!. nanti aku citer smula deh nie baru chapter 1 banyak lagi aku nak oyak pasal dr reid k guys aku passaway dulu muah!!!!!