Followers

20110521

yuhu

3 mei 2011 merupakan hari pertama selama 11 tahun aku lost contek dengan kawan aku.....
kira die nie orang yang pertama dalam list aku la...aku suka die masa darjah 4 lagi tapi tak pernah bagitahu pun sampai lah skang nie.....jumpe just borak2 n he still charming macam dulu hahaha....skang nie aku just text jelah jumpe jarang2 ya u know kelantan tak bebas sangat......korang tahu tak ape impian aku bila jumpa dengan die?aku nak kumpul kenangan dengan die aku nak travel dengan die tapi banyak halangan die tak boleh tinggal kerja walaupun halfday aduh pusing aku....but it ok walaupun die ada banyak kelemahan tapi buat masa sekarang aku boleh trime lagi die sememangnye nakal...................ah lelaki!!!!!!!!!!!!!!!!!!kawan aku cakap aku bodoh sebab bila aku capel dengan orang sidia tak kan lame dengan aku sebab dk asyik ingat kat kawan aku nie.......paling lame aku kapel 6 bulan je paling cepat 1 minggu hahahahaha boring r .....sori wahai kekasih-kekasih ku yang dulu hati aku milik die seorang for eva..................love u guys