Followers

20110528

p/s untuk kawan2 lame aku

hei...hari nie aku rasa tersisih dari kawan2 aku...kawan2 masa skolah rendah dulu kenapa aku pindah skolah dulu?erm sebab aku rasa kecewa dengan orang sekeliling aku yela aku difitnah oleh cikgu aku sendiri a.k.a USTAZAH JAWAHIL aku ingat lagi name skali dengan konco die cikgu rahani tak silap aku a.k.a cikgu mat aku yang aku nie mengandung satu skolah dapat tahu....masa tu aku kehilangan arwah wan aku dalam masa 3 tahun aku jadi murung n 2 bulan aku duduk kat hospital KBMC....selepas pulih aku balik skolah tapi masa aku nak kuar dari hospital ari tu hati dah tak sedap rupa2nya ada crita disebaliknya.....semua orang pandang serong kat aku yela aku kan pregnant huhu bodoh!!!!!!!!!!cikgu2 dalam opis semua pandang laen macam je nampak je aku mesti bebisik2 macam la aku tak tahu menatang ape yang diorang dok cakap tu.....sebabkan perkara tu jugak aku tinggalkan skolah pindah p hamzah 2 tapi tak kekal lame c2 2 minggu je sebab aku dapat tawaran ke teknik c2 aku ada brubah cikit....skang aku cemburu kat ain kawan baik aku masa tingkatan 2 die begitu rapat ngan diorang cuma aku tak tahu nak jelaskan kat die perasaan aku terasa hati pun ada tapi nak buat macam mane trime jela....

p/s i lov u

nie untuk orang yang aku nak jumpe sekian lame akhirnya aku jumpe n dapat berborak2 panjang dengan die well first time aku tengok die aku tak sangka die lah orangnye yang aku selalu teringin nak berbual2 hahaha macam mimpi pulak die dah laen dari dulu...dulu pemalu n pendiam tapi skang banyak pulak dia mengomel hehe....aku tunggu die lebih dari 11 tahun bodoh kan?erm betul lah aku tak dapat nak trime orang laen pun sebab die tengok shah rukh khan pun nampak die....aduh letih siot...die cakap muka aku nie macam tak bernafsu je dah la macam tomboy aku pun mcm blur je bila die cakap macam tu.....erm tomboy2 aku pun ramai jugak yang nak kat aku hehehehe anyway luv u guys muaahhhhhh